Bershka – co to za firma?

Bershka powstałą w roku 1998. Była to nowa marka grupy Inditex. Bershka stanowi świetny punkt odniesienie dla mody, która jest skierowana do młodych odbiorców coraz bardziej wymagających. Zaledwie w ciągu dwóch lat otwartych została sto punktów sprzedażowy, co umocniło jeszcze wizerunek marki. Obecnie, mniej więcej po upływie osiemnastu lat, sieć ma ponad tysiąca sklepów na ponad siedemdziesięciu rynkach ze sprzedaży, która stanowiła dziewięć procent przychodów łącznych całej grupy.

Kim są odbiorcy Bershki?

Przede wszystkim odbiorcy Bershka to odważni oraz młodzi ludzie. Są to znawcy trendów najnowszych, którzy się interesują portalami społecznościowymi, muzyką, jak i także nowymi technologiami.

Bardzo ciekawe są linie produktów. BSK to kolekcja najmłodsza marki. Podąża ona za gustami oraz potrzebami odbiorców młodych. Sklepy posiadają bardzo zróżnicowane strefy, które są przeznaczone do eksponowania przeróżnych linii produktów, które oferowane są przez Bershka. W każdej z sekcji: BSK, Bershka czy tez Mężczyzna dany produkt jest umieszczony zgodnie z naszym stylem, co tworzy bardzo szerokie spectrum od codziennej mody do sportowej, od klasycznych ubrań do największych trendów.

Idea

Wśród idei Bershki musimy wymienić muzykę, projekcje, modne kolory oraz także aktualne grafiki. Sklepy Bershka na całym świecie się charakteryzują położeniem strategicznym oraz także architekturą staranną. Punkty sprzedaży się zmieniają w przestrzenne obiektu awangardowe, których elementy od wystaw do samego rozmieszczenia naszych artykułów w sklepach. Bershka na pewno cechuje wizerunek staranny. Sklepy Bershka powstają w strefach najlepszych handlowych każdego z miast oraz najbardziej wyróżnionych obszarów głównych centrów handlowych. Często są wybierane niepowtarzalne budynku, odnowione oraz także przystosowane do bezpośredniego wizerunku marki poprzez studio architektoniczne Bershka.

Wnętrza sklepów są tak projektowane, aby wyeksponować maksymalnie ubrania marki Bershka. Samo rozmieszczenie przestrzeni, oświetlenie, muzyka, grafika, meble czy też użyte materiały stworzone zostały oraz wybrane w celu umożliwienia klientom swobody maksymalnej podczas odkrywania trendów najnowszych. Wszystkie elementy sklepy są projektowane przez zespół do spraw wizerunk Bershka oraz unowocześnione są przy okazji rozpoczęcia każdej kolejnej kampanii. Sklepy Bershka zaprojektowane zostały jako atrakcyjne miejsce oraz także wygodne dla ludzi młodych, co sprawia, że zakupy się stają sporą przyjemnością. Oglądając, wybierając oraz przybierając ubrania, słuchać można najnowszej muzyki oraz także podziwiać same tendencje miejskiej sztuki, przedstawionej na grafikach oraz zdjęciach, które są dekoracją samych punktów sprzedaży. Bershka eksponuje ubrania najważniejsze danej kolekcji oraz także tematykę dominującą.