Robert Lewandowski ambasadorem marki Vistula

0

Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski, napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium i król strzelców Bundesligi, został twarzą marki odzieżowej Vistula. Osobę Roberta Lewandowskiego obaczymy w kolekcji  wiosnę i lato 2016 oraz  jesienno-zimowej 2016. Hasło towarzyszące kampanii to „Współczesny dżentelmen”.

Dominującym kolorem kolekcji na wiosnę i lato są wszelkie odcienie niebieskiego – od głębokich granatów po intensywne turkusy, a towarzyszy im żywiołowa paleta czerwieni, zieleni, beżu i bieli, wzbogacona multikolorowymi melanżami i bogactwem wzorów. Zastosowana wysoka jakość tkanin, pozwala czuć się komfortowo przez cały dzień. Obok garniturów w kolekcji promowanej przez Roberta Lewandowskiego znajdziemy dzianinowe marynarki, bawełniane koszule, lekkie dwustronne kurtki z farbowanych puchem i pierzem, spodnie, dzianiny oraz całą gamę akcesoriów, będących nieodzownym atrybutem współczesnego dżentelmena. „W kolekcjach Vistuli stawiamy na klasykę, wzbogaconą nowoczesnymi rozwiązaniami krawieckimi, a zaproponowana przez nas kolorystyka, doskonale podkreśla walory urody Polaków”- mówi Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula. Bohaterem sesji jest dojrzały, odnoszący sukcesy mężczyzna, który ceni wysokiej jakości produkty, klasykę, wygodę i zdrowy tryb życia. „Robert Lewandowski doskonale odnalazł się w roli modela Vistuli, który na planie był równie profesjonalny, co na boisku” – mówi Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki Vistula. Kontrakt z Robertem Lewandowskim obejmuje roczną współpracę, a jego twarz zobaczymy w wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej kampanii Vistuli. Zdjęcia z udziałem gwiazdy na nadchodzący sezon wykonała Iza Grzybowska. To utalentowana fotograf, która na swoim koncie ma wiele sesji zdjęciowych osobowości ze świata show businessu.

Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie film autorstwa Kuby Kossaka.

Kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję  2016 rozpocznie się w połowie marca.

 

 

 

 

1 of 1

Leave A Reply