Post Daniela: Dieta warzywno-owocowa – czy warto ją zacząć

0

Dieta warzywno-owocowa, czyli Post Daniela to rozwiązanie dla osób, które są zdeterminowane, by schudnąć  i to szybko. W czasie trwania diety przyjmujemy jedynie 400-600 kcal, co oznacza, że nie obejdzie się bez uczucia głodu. Jakie sa zalety postu Daniela? Po kilku dniach stosowania diety mimo dostarczania małej ilości energii zaczynamy czuć się bardzo dobrze, lepiej śpimy, nooo.. i tracimy na wadze.

Co można jeść na diecie owocowo-warzywnej?

  • Warzywa i owoce, ubogie w energię, które zawierają śladowe ilości białka, tłuszczy i węglowodanów.
  • Warzywa: marchew, buraki, seler, rzodkiew, pietruszka, wszelkie kapusty, brokuły, kalafior, czosnek, por, ogórki, zwłaszcza kiszone, sałata, pomidory, dynia, papryka, rzepa, brukiew, kapusta kiszona.
  • Owoce: jabłka, grejpfruty, cytryny, śladowe ilości owoców słodkich (truskawki, pomarańcza)
  • Do przyprawiania stosujemy: chrzan, sok z cytryny, majeranek, kminek, zioła prowansalskie, natkę pietruszki, koperku, sól kamienną z mikroelementami.

Co można pić podczas postu Daniela?

Pić można tyko wodę i to nisko zmineralizowaną. Pod żadnym pozorem nie spożywamy alkoholu ani kawy.

Celem diety jest oczyszczenie organizmu z toksyn i uruchomienie samoleczenia.

Post Daniela – video, najważniejsze informacje

1 of 1

Leave A Reply