Super Bowl 2015 już za nami – ile warta jest minuta reklamy?

0

Super Bowl 2015 za nami. To chyba bardziej święto biznesu niż sportu…

Super Bawl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi NFL, czyli National Football League. Tradycją sięga roku 1967 roku. Całość ceremonii określana jest jako Super Bowl Sunday, w skrócie SUPER SUNDAY. Dzień ten stał się nieformalnym amerykańskim świętem narodowym i drugim po Święcie Dziękczynienia w kategorii ilości spożytego jedzenia w USA.

Oglądane transmisje biją rekordy:

finał Super Bowl XLV w 2011 roku obejrzało 111 milionów widzów,  Super Bowl XLIV – 106,5 milionów.

To również święto dla biznesu. W tym roku za 30 – sekundowy spot reklamowy w przerwie meczu trzeba było zapłacić 4,5 mln dolarów. Reklamy te trafiają później do sieci, a liczby odsłon biją następne rekordy i liczą się w milionach.

Zdaniem soWoman.pl najciekawsza reklama, to reklama firmy MOPHIE                     “All-Powerless” .

Źródło: youtube.com

 

Źródło: www.sxc.hu

Źródło: www.sxc.hu

 

 

 

 

 

 

Leave A Reply